تدارک بچه مسجدی ها برای برپایی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم 
تدارک بچه مسجدی ها برای برپایی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم 

تدارک بچه مسجدی ها برای برپایی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم 

محمد مهدوی گفت: در آستانه سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) بچه های مسجدی کانون و گروه جهادی فدائیان رهبر در تدارک و آماده سازی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم هستند.
شناسه خبر : 1014442 تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۲۸

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: در آستانه سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) بچه های مسجدی کانون و گروه جهادی فدائیان رهبر در تدارک و آماده سازی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم هستند.




مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: در این نمایشگاه قرار است اتفاقات پس از واقعه غدیر تا شهادت حضرت زهرا (س) به تصویر کشیده شود.




وی بیان کرد: نمایشگاه کوچه های بنی هاشم قرار است جمعه این هفته به مدت ۵ شب برپا می شود و در این نمایشگاه ۱۰ نفر از طلاب حوزه علمیه به روایت مظلومیت های آن حضرت می پردازند.




مهدوی ابراز کرد: این نمایشگاه دارای چند بخش جنبی از جمله ایستگاه کتاب، پرسش و پاسخ و فروش محصولات فرهنگی به صورت نیم بهاء است.




مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: بازدید کنندگان از نمایشگاه کوچه های بنی هاشم، در ایستگاه کتاب با کتاب های سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) آشنا شده و در بخش پرسش و پاسخ، به سوال ها و شبهات دینی آنها پاسخ داده می شود.




وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز طرح اطعام فاطمی به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) و نیز طول عمر با برکت مقام معظم رهبری اجرا می شود و در نظر داریم در راستای اجرای این طرح با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد یکهزار پرس غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.



مهدوی اضافه کرد: همچنین قرار است یکهزار ماسک بهداشتی در بین بازدید کنندگان و نیازمندان توزیع شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد عنوان کرد: از دیگر برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، برگزاری مراسم عزاداری همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



وی در خاتمه تاکید کرد: این ویژه برنامه ها با هدف ترویج معارف فاطمی و آشنایی بیشتر مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان با شخصیت حضرت زهرا (س) برگزار  می‌شود.

پایان پیام/ 586